Open my world for you




Här sitter jag halv tre en torsdagsnatt och tittar på hockey, Schweiz - Canada. Det är inte det som är intressant, men jag sitter å väntar på att klockan ska bli mer så att snowboardskvalet för damerna ska börja. Det är mer spännande än vad hockeyn är. Häftigare om inte annat. :)

Jag känner mig, hm, knasig i natt. Fast det kanske är som vanligt, har plockat med lite allt möjligt. För en gångs skull så plockade jag in den rena tvätten samma kväll som jag tvättade, det brukar inte hända. Har rensat och plockat iordning i lite lådor.

Dock händer det inte så jättemycket i mitt liv för tillfället. Har mått dåligt i ett par dagar, men nu känner jag mig bra igen. Bara huvudet kvar som spökar. Ska iväg och rida imorgon, ska bli skönt. Har längtat efter "lilla" Kennie. Har hand om insläppet med så är inte hemma förrän efter 18 imorgon. Sen ska Linn och jag se på Let's dance och skriva kontrakt. :)

Ibland blir jag sjukt förvånad över vissa människor, speciellt killar, de vill bara en sak. Och jag hatar när de tror att man vill sitta i cam och visa sig eller skicka bilder där man knappt har kläder på sig bara för att de ska få behaga sig själva. Jag blir så sur. Jag är faktiskt bättre än så, det vet jag. Att min kropp bara ska vara ett objekt, eller vissa delar av min kropp. Nej, nej, NEJ! Inte alls.

Som ni också ser så har jag en ny design. Vill egentligen ha något mer enkelt och stilrent, men jag är värdelös på att göra egen design, så jag använder gratis designer istället. Gratis är gott. :)

Här är jag, knasig som vanligt. Haha! :)



Förövrigt, bragd till Anja Pärsson som kraschade igår och tar brons idag i kombinationen. Jävla stålkvinna det där. Jag gillar henne. Att hon klarar det, både fysiskt och psykiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0