Partyyy!




Har varit i Kalmar idag på "utbildning" om alla leksaker och grejer som jag fick i mitt paket. :) Lärde mig väl lite grann. Fick vänta på tåget när jag skulle åka hem. Det tåget jag egentligen skulle åka med va inställt så jag fick ta det senare. Så kom hem ungefär 1,5 timme senare än vad jag tänkt. Inte lika roligt faktiskt. Fikade med Jimmy innan jag blev hämtad av Mia, var jätteroligt faktiskt. Att fika alltså. Mycket trevligt. :) Dock vägde min väska många kilon och tyngre blev den efter besöket hos Mia. Så nu sitter jag och har ont i axeln. Inte lika roligt. Men som tur är så är jag trött, för första gången på evigheter. :) Ska faktiskt lägga mig strax. Behöver sova om vi säger så.

Satt å tänkte på alla hjärtans dag som är på söndag. Det känns inte jättepositivt att det är så snart. Och jag är alldeles ensam. :( Jag vill inte det. Tråkigt... Dessutom går tiden sjukt snabbt, inte klokt faktiskt. Snart är det vår. :)

Imorgon blir det diskning, dammsugning och en sväng till skolan. Ska fixa lite saker på bibblan, gå till syon och så är det novischmässa med. Det betyder gratis saker. Haha. :) Sen är det ju såklart träning på kvällen, bäst att ladda ordentligt, är ki-box. Och det är inte direkt det det lättaste. Sjukt jobbigt emellanåt. Men det tar på kroppen och jag mår bättre. :)

Nu blir det sängen. Jag gillar min säng. :) Haha. Och ja, jag är trött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0