And when your fifteen,



Somnade runt halv fem. Jättetrevligt, eller inte. Men här sitter jag, inte jättepigg direkt. Ska snart hoppa in en snabbis i duschen. Sen ska jag fixa med lite saker här hemma och sen är det obligatiriska Sjunde himlen. :P Ska nog gå till bibblan och leta upp någon bok som jag måste läsa. Inte alls sugen på det, men är lika bra att ta tag i det. Kan ju få en tråkig stund i helgen. x) Måste diska med. Ogillar det, starkt.

Ska nog ta mig en tur ner till Kalmar någon dag, så jag kan sparka igång det här med homparty-grejen. Jag vet att Linn vill att jag ska vara säljklar till hennes födelsedag. Jag undrar varför. *fniss*

Bästa spellistan på länge. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0