Backup...


...kan vara bra att ha om datorn får för sig att sluta leva. Som tur var kunde mina saker på datorn räddas. Sitter nu och kör en massa uppdateringar på datorn, inte så jätteroligt. Fattar inte hur mycket program jag hade installerade på datorn. Men nu när alla installerade program är borta så känns det så tomt. Vet knappt vad jag hade för program där. Men det ska nog lösa sig. Ska bränna alla mina bilder och allt viktigt till skivor. Och när jag sparat ihop pengar ska jag köpa mig en extern hårddisk där jag kan förvara mina saker om datorn skulle vilja dö igen.

Va förövrigt på upptaktsmöte med Åseda IF igår. Det verkar som ett bra lag med bra sammanhållning. Hoppas bara allt löser sig så jag kan satsa lite nu. Ska i alla fall träna med dem på måndag för första gången. Lite smått nervös är jag då jag inte har spelat fotboll seriöst på nästan 2 år. Spelade min senaste match i oktober 2008, men det var ett tag sen jag tränade innan det. Satt i och för sig på bänken i somras, men fick inte spela något. Men nu har jag inställningen att bara träna, men det vore kul att få spela något med, det är ju trots allt ett div 3 lag. Vi ska spela träningsmatch mot Vimmerby längre fram. :) Jag ser fram emot detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0