Emma funderar




"WOW!" tänker väl de flesta. Haha. Men det har jag gjort. :P Så här är det:

Jag har aldrig fattat grejen med Grey's anatomy, jag började inte följa det när det började sändas och därför har det inte varit intressant för mig. Har sett ett par avsnitt med ganska långt mellanrum och det har inte fångat mitt intresse då heller. Sen har jag aldrig följt serier riktigt ordentligt någon gång, det var inte riktigt min grej förr i tiden. För en eller två veckor (tror jag) började kanal 5 sända Grey's anatomy från början och jag tänkte då passa på att kolla från allra första början bara för att se i fall det kunde fånga mitt intresse och ändra min uppfattning om programmet. Sen fanns det i och för sig inget annat att se vid den tidpunkten. Jag såg det och fastnade helt och hållet. Nu har jag sett det flera kvällar och jag blir helt tokig om jag missar ett avsnitt. Som tur är så vet jag att det går en repris på reprisen dagen efter på morgonen (ja, jag har koll, ibland för mycket).

Men va inne på cdon.com och beställde hem Säsong 1-3 och NCIS säsong 1. Emma är på bra humör nu. Ett par veckor är räddade misstänker jag. :) Dock kommer det mest bli tittande innan och efter allt sittande på bilbioteket. För det är där jag ska tillbringa mina dagar, förutom måndagar som jag ska städa på. Spännande liv jag verkar ha. Haha. Men rutin är bra. Tillbaka till Grey's, jag måste i vilket fall be en smula om ursäkt till dem som sagt att det har varit jättebra och jag har sagt att det suger. :P Så, ursäkta! Haha.
Ska i alla fall försöka påbörja min samling om boxar och serier. Det är mitt mål med det här året. Att samla så många boxar och serier som jag kan, födelsedag, julafton, sommarlöner. :) Fint mål tycker jag. Haha.

På tal om annat så vet jag inte vad faktiskt. Ska försöka hitta någon bra film att se på. Nu är det What a girl want på femman och sen är det Robinson, men jag vill se på film efter det. Buhu. Det är synd om mig. :P

Ska snart göra en pizza. För äntligen har huvudvärken försvunnit. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0