I don't need to be like you anymore




Jag har hittat något härligt flyt i tillvaron nu. :) Jobbade idag, gick bra. Faktiskt, måste bara börja tänka hur jag ska göra innan jag börjar lektionerna. Tänk Emma, TÄNK! Va inne i stan efter jobbet, köpte nya ljus och några korgar till sminket. Såg att dem inte räckte så långt som jag trodde. Så jag och Linn ska ta en tur in till stan imorgon och fixa lite saker. :) Dessutom ska jag få min mobil imorgon, äntligen är den lagad och klar. YES! Dessutom kommer mitt paket från Nelly.com imorgon. Hoppas jag i alla fall. Det ska inte ta så lång tid. Och jag längtar massor. Hihi. Min postlåda blir full. Det är så det ska vara. :P Men med bra saker då. Haha. Måste tömma den på reklam bara.
Ska förhoppningsvis klippa mig på torsdag hos Sofie. Det är på tiden, har inte gjort det sen i somras. Så mitt hår är rätt slitet kan man väl säga. :P Men funderar på lugg. Vad tycker ni ? Skulle jag passa i det ? Är det för vågat ? Det tåls att tänka på.
Nej, nu ska jag plocka lite, men jag vet inte med vad. Men något måste jag pilla med. Får så förbannat mycket överskottsenergi av att inte träna känner jag. Illa. Men så kan det vara. Har ju gått ganska mycket de tre senaste dagarna i alla fall. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0