It's a quarter after one. I'm all alone. And I need you now.



Igår va det mitt andra bollpass.
Är sjukt förvånad över att jag hänger med så mycket när jag inte tränat på så länge.
Men det är så himla roligt och jag är så sjukt ringrostig.
Igår skrev jag på övergångspapprena med.
SCARY!

Idagg händer inte mycket.
Tagit lite stick på Linn.
Sega fingrar har människan. x)

Ska nog göra mig lite mat snart.
Inte riktigt på humör för något alls.
Tyvärr.
Sjukt sugen på att börja fotografera igen.
Måste bara få tag på en ordentlig kamera med.

Får förhoppninsvis tillbaka min mobil nästa vecka.
ÄNTLIGEN!
Ja mobil att gå sönder efter en vecka.
Man blir ju sur för mindre.


Jag tänker på dig.
Du får mig att bli glad.
Du får mig att känna glädje.
Den enda glädje jag kan känna.
Tror jag.
Fortsätt.
Snälla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0