Kul ? Nää vem har sagt det ?



Jag hatar är jag inte kan sova, när jag inte ens är trött. För jag vill sova. Men jag vill sova på nätterna som normala människor. Jag somnar oftast framåt tre på natten, sen går jag upp mellan 8-10. Det beror helt på vad jag ska göra. Min helg har blivit sen och sen tidig. Så min kropp känns sjukt sliten just nu.
Jag har i alla fall bestämt att jag nu ska lära mig att sminka bra och det finns bara ett sätt att bli det. TRÄNING! Så det ska tränas på mig, på andra och kanske skulle man köpa ett sånt där dockhuvud man hade när man var liten å träna på ? :P Men det ska köpas in smink med, inte så mycket, men komplettera min samling. Hittade en sida med väldigt billigt smink så kanske det smäller till snart.
Har även gjort en lista på saker som jag vill inhandla till lägenheten. Jag vill inreda ju!

Jag lever en spännande vardag för tillfället. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0