Farmor ♥

Tårarna rinner längs kinderna när detta kommer ur mig.

Idag somnade min kära farmor in
. Har ni någon gång känt att ni stått någon nära utan att det riktigt kommit fram ? Jag vet inte varför, när farfar dog så grät jag knappt något alls. Nu kan jag knappt sluta gråta. Vet inte vart jag ska ta vägen. Känner mig så sjukt ensam och vill verkligen inte vara här nere just nu. Vill bara åka hem till mamma och pappa. Men jag kan inte det, jag jobbar hela veckan. Önskar jag hade en bil så jag kunde åka hem på torsdag då jag är ledig.

Jag kommer sakna dig farmor.



Kommentarer
Postat av: Johännie

Gumman då! I feel your pain! Beklagar sorgen! <3

2010-07-13 @ 21:02:57
URL: http://johannaleffler.blogg.se/
Postat av: Emelie Erlandsson

Beklagar sorgen! Synd att jag inte var nere i Växjö nu så att du inte behövde vara ensam :( Stora kramar

2010-07-14 @ 15:41:06
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0