I'll be your commander

Okej. Jag vet. värdelös uppdatering. Igen. Förlåt, speciellt till Emelie som lever för detta. ;)

Jag kan väl först börja med att klaga på värmen, jag vet, man får inte, men jag klagar på värmen när det är 35 grader i skuggan. Man kan inte vara mänsklig. Och just idag har det varit så kvavt, så varmt och kletigt. Det är det fortfarande. Jag tycker det är jobbigt att andas nu. Men, det ska nog varken regna eller åska då det är klarblå himmel, det jag ser i alla fall. Så, ge oss max 26 grader klarblå himmel, fin sol och svala vindar. Då kan vi alla njuta.

Sen ska jag väl fortsätta med för er som inte vet att jag numera inte träffar F längre. Vi är kompisar, men för att inte såra någon så valde vi att göra så. Det känns bra, jag visste ju att det inte skulle bli som jag ville. Och då är det bättre att gå vidare. Och det har jag gjort nu. :) Frågor på det ?

Sen om jag ska vara ärlig, så är det här definitivt sista sommaren i vården. Nu pallar jag inte mer spring hos gamla, blöjor och duschar. Det är absolut inget fel på stället jag jobbar på, personalen är jättebra och det är bra så. Men det är verkligen inget jobb för mig. Jag skulle aldrig klara av att jobba med det året om, men jag har en sån respekt för de som har jobbat med det i 20 år. Att de orkar och står ut. Nästa sommar ska jag försöka söka mig mot handeln, vill ju prova på så mycket jag kan. Men, vem vet, jag kanske slirar in på personlig assistent istället. Man vet aldrig, men det är mina tankar just nu.

Sen tror jag inte att jag har så mycket mer att berätta. Återkommer väl om en dag eller ett par. Det märks. Men ha det bra. För det ska bannemig jag har. ;)


C'ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0