Lediga fotbollsdagar

När jag har lediga dagar så försöker jag alltid göra saker som jag inte orkar göra när jag har jobbat. Typ städa och tvätta. Kommer på många saker som jag ska göra. Har kladdat dit en massa saker på min whiteboard med saker som jag skulle behöva göra idag. Men jag har inte gjort speciellt mycket idag. Legat i sängen långt in på förmiddagen, bara för att jag kunde, sen kom jag iväg till en kompis en kort sväng. Och nu har jag lyckats att få huvudvärk med. Så, det känns inte som om jag kommer göra speciellt mycket innan jag ska tvätta sen. Om jag ens orkar det. Får se vad jag gör helt enkelt.

Ikväll är det i alla fall den andra semifinalen i detta VM som snart är över. Tyskland - Spanien, Spanien har ett kompakt försvar men samtidigt slår Tyskland sina långbollar. Det kommer blir otroligt spännande. Jag håller ju självklart på mitt Spanien, men Tyskland har spelat sjukt bra, så jag tror på en jämn match. Förhoppningsvis många mål och att Spanien går segrandes ur kvällens kamp. :)



C'ya





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0