Tankarna rör sig i slow motion

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Känns inte som om det finns något. Det enda som rör sig i huvudet för tillfället är farmor och jobb. Jag orkar inte med något annat. Jag är trött konstant, har ont i huvudet ofta och jag är nära till gråt oftare än vanligt. Kan dessutom lägga till nackvärk för dagen och lite känningar i ryggen med. Jag vill sova. Sova och sova. Sen skulle massage bli sjukt bra. Men jag vet inte. Jag orkar inte riktigt bry mig. Eller rättare sagt. Jag orkar verkligen inte bry mig.
Idag va trots allt en bra dag. Satt ute med ett gäng på lunchen och det va härligt. Jag tänkte inte så mycket då. tänkte häromdagen på hur jag skulle reagera på om mamma, pappa, Elin eller Kim skulle gå bort. Bara tanken får mig att börja gråta, nästan. Den tiden kommer ju, men jag vill verkligen inte tänka på det.

Nu ska jag duscha och prova mina nya kläder som kom hem från H&M igår. Sen ska jag laga mat, om jag orkar. Känner inte för det faktiskt.


Later'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0