Brunbrända armar

Dålig uppdatering ? - JA!
Mycket att göra ? - JA!
Soligt ute ? - JA!
Har Emma blivit lite brun ? - JAAA!

Har alldeles för mycket i huvudet. Går bredvid på sommarjobbet, fixa inför hemresan, introduktion, stallet och försöka lapa så mycket sol jag kan. Börjar synas nu att jag faktiskt har varit ute i solen. Vilket är rätt så skönt. Gillar inte att vara blek. Men iaf, hemfärd till Kisahålan på torsdag, hemma där en vecka innan det bär av mot my home, Växjö igen. Då är det sommarjobb som gäller. Hemma ska jag träffa folk och släkt, steka på baksidan som bara den, ska bli brun. Sen hoppas jag på lite turer i skogen.

Nej, ska väl snart göra mig klar för sängen. Ska ju trots allt upp tidigt imorgon. Och så ska jag se vaken ut med. Haha. Nej, men trött, småont i huvudet. Lika bra att sova tidigt. Även om jag kommer vara rädd för att somna om jag ska drömma lika hemska saker som igår. Då kommer det inte alls gå. Så illa va det.

Men nu, titta lite på Kärlek på menyn, sen sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0