Looooser

Jag är trött. Trött på mig, trött på livet. Just nu är jag bara trött på allt. Jag vill bara att den känslan ska försvinna. Att det ska kännas bra. Jag har hittat saker, små saker som gör att jag längtar hem. En blommande syrénbuske. Saknar kusiner. Vill bara sätta mig på bussen och åka hem, det kommer bli en konstig sommar. Inte en sommar i Kisa. Det är bara en vecka och två dagar kvar tills jag åker hem. Först har jag ett rätt tufft schema med saker som ska göras innan jag åker hem.

Onsdag - Gå bredvid 16-21.30, plugg
Torsdag - Synsam, plugg och möte
Fredag - Gå bredvid 7-16, plugg
Lördag - Plugg
Söndag - Plugg
Måndag - Gå bredvid 7-16, plugg
Tisdag - Introduktion 7-16, plugg
Onsdag - Introduktion 7-16, städa, tvätta, packa

Dessutom ska jag hinna med å säga hej då till kompisar å så vidare som åker hemåt under veckan. Jag kommer bli rätt ensam här nere.

Nu ska jag duscha och sen blir det snart lunch och sen bibblan. Trots att jag är sjukt trött. Bläää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0