Experiment och långa promenader

Igår var jag i stallet och jag hann inte med den bussen jag hade hoppats på, så jag gick ner till några busshållsplatser tidigare för att slippa stå stilla. Bara det att jag kom på att jag inte hade pengar till bussen, så jag bestämde mig för att gå till Norremark, handla och ta bussen därifrån hem. Det blev en lång promenad. :) Men skönt va det, solen sken och så pratade jag lite med mamma. Hade tur att Emelie hoppade på bussen sen med, fick en trevlig pratstund. Sällskap till ICA och ja, vi stod och pratade efter det i typ en halvtimme. Som det brukar bli. Haha.
Fick för mig igår att jag skulle måla om naglarna, va lite trött på guldet. Så ville testa något nytt. Svart. Det va snyggare på mig än jag trodde. Så jag är nöjd, ska bara någon gång i framtiden införskaffa ett nytt bättre nagellack som håller längre än en dag.

Idag har jag varit ute och ridit, blev en lång tur i det kyliga vädret. Mysigt va det och skönt va det att få rensa tankarna lite. :)

Imorgon kommer Vicks och Joss hit! Det ska bli jätteroligt. Och jag längtar jättemycket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0