Grey's maraton

För ett par veckor sen inhandlade jag tre säsonger av Grey's Anatomy och en säsong av NCIS. Jag hade då börjat om på Scrubs vilket är fem säsonger, jag saknar de tre senaste. Så nu har jag äntligen börjat mitt maraton av Grey's. Snart betat av två avsnitt. Hela kvällen kommer gå åt till att se på det här. Me like! :)

Jag vill göra något drastiskt. Något spännande, roligt, annorlunda. Något som kan få lite fart på saker och ting. Men jag vet inte vad. Vad tycker ni ?

Skulle vilja berätta något jätteroligt, men just nu händer inget jätteroligt. Kommer ta minst en-två veckor innan svanskotan är läkt. Tror jag. Mamma sa att det skulle ta lång tid. Så, smärta i ett par veckor till. Kul. Så hej då fotboll och hej då galoppera på grusvägarna. Så, jaa, promenera går ju alltid att göra. Så roligt har jag det.

Nää, nu ska jag dammsuga lite, dusscha, steka en hamburgare = middag och sen fortsätta med Grey's maratonet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0