Hold me now. I'm six feet from the edge and I'm thinking, that maybe six feet ain't so far down.


Uppe rätt skapligt idag. Har en del att syssla med idag innan folket kommer ikväll. Och bara för att böka till allt så kommer Alex på eftermiddagen för att han ska på möte ikväll. Så då måste jag ha en del klart när han kommer. Är ju rätt skönt om det nu vore så. Sen ska jag dammsuga, plocka iordning, baka muffins, fixa naglarna, duscha och sen fixa till mig själv. Så det finns allt en del att göra. :P Solen skiner i alla fall ute, så jag hoppas på en fin dag. :)

Nu ska jag ta tag i lite, så jag slipper stressa. Uppdaterar senare och hoppas på en del bilder ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0