Sometimes you have to choose

Jag skulle storstäda idag och tvätta för ikväll kommer Vickan och Josse hit. Och då kan det var bra om det ser lite bra ut. I alla fall lite grann. :) Skulle ha tvättat vid tolv men orkade inte och hade dessutom inte städat klart så jag va lite busig och bytte tvättid tills imorgon förmiddag, för kläderna jag tänkt ha på mig imorgon om det blir fest, ligger där i. :P

Nu är det NCIS som gäller. Har i alla fall diskat och städat toaletten. Ska ta hand om det andra innan dom anländer. :)

Btw, fixade om naglarna igår. Skitnöjd! :) Hoppas bara på att det håller över helgen.

Solen skiner och det är sjukt fint väder, bara det kan bli plusgrader med så att snön försvinner, då är jag nöjd. :)

Goodshit! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0