Sommaren är på väg

Våren är här när som helst. Jag skulle nästan vilja säga att den är här. :) Solen skiner, snön är nästan borta, iaf här nere, hemåt till va det tydligen en massa snö kvar. Haha. Vårkänslorna är här med. Och andra känslor med. :) Det är så himla härligt. Så, om någon timme eller så, så tänkte jag ta mig ut på en härlig promenad och sen gå förbi apoteket och hämta ut lite saker. Sen ska jag städa lite tänkte jag. Iofs att jag dammsugade igår, men jag har en toalett som måste städas med och disk som ska diskas. Blää.

Igår va jag på intervju om sommarjobb. Det gick jättebra och om min förra chef säger bra saker om mig så får jag jobbet, här i Växjö. Wiiie! Hon hade en plats kvar och jag va den enda som va inkallad på intervju. Vilket kändes skönt. Så i år kanske jag får upptäcka Växjö som sommarstad och Campus som en ödestad. Haha. Men det känns skönt. Och jag kanske får 8 veckors jobb, det är inte fel. Och om jag är inne med en fot där så kanske jag kan få hoppa in och vikariera där lite. Det vore ju inte helt fel att tjäna lite pengar under hösten med. Faktiskt. :)

Så en del av mitt liv är helt sjukt underbart. :) En annan del av min kropp mår inte lika bra. Min svanskota vill fortfarande inte. Och jag är rädd att "träningslägret" är på gränsen att skippas. Men vi får se. Efter BK igår så gjorde det ju jätteont och gör det ont nästa vecka med så blir det inget så är det bara. Eller, gör det fortfarande ont när det är sista anmälningsdagen så blir det inget. Så är det bara. Jag ska ju kunna leva iframtiden med.

Nää, nu ska jag krypa under täcket igen, vaknar äckligt tidigt emellanåt. Inte alls roligt. Men täcket nästa. :)


<3


Kommentarer
Postat av: Emma

vad är det för jobb :)



Hahha säger du de ;) Jag förstår hur du känner, men kom ihåg att det måste få gå sakta, även om man själv har känslorna så måste man vänta in den andre :) Jag hoppas det går kanon för dig!



Jo då med mig är de bra!

2010-03-26 @ 07:55:45
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0