Spank my ass and call me Bill




Har haft ett sjukt bra dygn. Det har jag varje gång. :) Så nu längtar jag bara till torsdag. Nästa stopp i mitt liv. För när du är här känns det som tiden försvinner. Shit! :)

På tisdag ska jag ha födelsedagsfika. Ska baka en massa och sen kommer lite kompisar hit och äter upp det goda jag har gjort. :P Haha. Massa trevligt då jag inte sett en del av folket på evigheter. Och så ska Sanna hjälpa mig med min punka. Äntligen kan jag börja cykla igen. :P Ska bli riktigt trevligt. Ser fram emot att baka i alla fall. blir något annat än kladdkakemuffins den här gången i alla fall. :) Så, folket, kom hungriga! Här ska det bakas. Och det som blir över ska nog ätas upp på torsdag. :)

Ikväll så tror jag att jag tråkar sönder. Finns inget bra på tv, ingen bra film har jag och ensam är jag med. Vad ska man göra ?


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0