Åh du kära sol

Har katthår överallt och det är lite smått irriterande. Men det ryker på söndag när katten åker hem igen. Avskyr att inte kunna sova längre än till halv nio en lördag. Jag behövde få några extra timmar från föregående natt. Faktiskt. Men nu är det som det är. Får väl sova middag eller något senare om jag blir trött. Ska i alla fall tvätta sen idag. Och läsa en massa naturkunskap. Och snart så kan jag hela texten till Sweet goodbyes utantill. Kan i alla fall sjunga med till hela låten. Fast det är lite svårt när man ska skriva samtidigt. Så man tänka efter vad man ska skriva en extra gång. :P

Ska snart fixa iordning tvätten så det är sorterat och klart. Sen blir det nog en dusch. Har en hylla till att fylla upp och lite disk att diska innan jag kan ta kort på omfixade lägenheten. :) Men nu ska jag kolla katt på blocket. Hihi.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0