I'm your soulweeper

Är uppe å gör brunch, typ. Har ju träning vid ett. Så ska göra en ordentlig frukost eftersom jag inte lär vara hemma än på ett par timmar igen. Måste åka buss till Hovshaga och vänta där i en halvtimme. På med kläder. Burr! Men det blir en ordentlig frukost med ägg, gröt och mackor. Har ingen juice hemma och jag tänker inte springa iväg och köpa någon heller. Så lat tänker jag vara. Men det blir nog gott iaf. Hoppas på att inte bli allt för trött efter träningen. Måste städa sen och så kommer Skrot hit med. En liiiten vit kissemiss. Den ska bo hos mig i helgen. Hoppas han typ äter upp Hugo. x) Elakt jag vet. Men han luktar ju bara.

Men nu är mina ägg klara. Så dags att köra igång gröten. :) Mums. Synd att jag inte är hungrig bara. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0