Kan man ändra på saker som redan är

Jag har tänkt sjukt mycket sen mötet igår. Det kom upp massor med tankar och det kan ha varit bra. Men jag vet inte vad jag ska göra med alla tankar. Det är liksom fullt i huvudet. Fullt i varenda liten vrå.

Har nyss ätit, är superproppmätt och är dessutom trött till på köpet. Kanske för att jag inte sover som jag borde på nätterna. Vaknar titt som tätt. :( Så kanske ska ta en liten midddagslur och försöka glömma regnet som kommer och går utanför fönstret. Varför har alla andra sommarväder förutom vi ? Det är inte rättvist, så det så. Nej, men nu ska jag ta mig en tupplur innan Bones börjar. (: Hoppas det är ett avsnitt jag inte sett, isf så blir det sängen igen och invänta talang.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0