No promises

Är seg, trött och har ett tungt huvud. Ingen lust med någonting. Så, jag har bestämt att inte städa så mycket innan familjen kommer. Det får bli en vanlig städning, det är var jag orkar. Så imorgon ska jag städa och baka. Sen kommer Peppe förbi med Skrot som jag ska hela helgen. Mysigt med en kissekatt. Han kommer nog tycka Hugo är intressant. Dessutom har jag träning med. Är jag så här imorgon så ska jag inte träna, det har jag bestämt mig för. Jag skulle kunna sova nu, men det ska jag inte. Men om ett par timmar så blir det sängen. Kan vara rätt skönt å komma i säng skapligt för en gångs skull. För då kanske jag kommer upp i tid imorgon och hinner göra lite innan jag ska ut till Hovshaga för att vänta på min tränare.

Hur kunde jag bli så här trött ?
Måste hålla mig vaken till halv tio-tiden. Då kan jag få somna. Men det skulle vara jäkligt skönt att gå å lägga mig nu och sova. Faktiskt. Ska nog se på Kick-Ass för att hålla mig vaken. Fast jag vill se The Last Song. Men jag hittar den inte. :( Någon som hittat den ? Viiiiiiiiiill. Känner att jag kan bli väldigt gnällig ikväll. Blää på det. Nu ska jag leta filmer, sjunga lite och försöka hålla mig vaken och borta från människor.

Ännu ett rörigt inlägg jag vet, men ändå. Jag är rörig.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Det låter som en bra idé med lagom städning. För mycket städning kan man bli sjuk av ;)

2010-05-12 @ 18:27:20
URL: http://kafferingar.blogspot.com
Postat av: Heidi

Re: Fyfan..städa fort så har du fått det överstökat sen :D

2010-05-12 @ 18:58:45
URL: http://kafferingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0