Premiär!

Så, nu är matchpremiären gjord för ÅIF. Det gick rätt okej för min del. Dock förlorade vi, men jag är rätt nöjd med min egen insats med tanke på att jag inte har tränat så mycket och inte har spelat match på 1,5 år. Fick spela back i typ 3-4 minuter och sen spelade jag forward resten av tiden som jag va på planen. vilket va lite till och från, vi hade bara en avbytare. Och det va jag. Sen blev en tjej skadad och jag fick spela resten av matchen. Det jobbiga är bara att jag har ont i kroppen. Speciellt i ryggen, det gör ont, som om man har blivit misshandlad. Fattar inte att jag kan ha så himla ont. Sen känns det ju att jag lever om vi säger så. Vaderna har gått tillbaka, samma jävla skit antagligen nu igen, jag vill inte! Men, vi får se på tisdag hur kroppen känner sig. Då är det dags för träning igen. Men så länge så ska jag klaga lite. Har skrapsår på knäna efter att jag "råkade" glida på knäna i konstgräset. I konstgräs finns svarta gummikulor som man hittar överallt i en vecka efteråt. ILLA! Sen va det någon f*tta i andra laget (Hovshaga - känn dig träffad!) som rev mig på handleden. Inte alls okej faktiskt. Nästa gång så är det du som får klösmärken. Mohaha!

Skulleh a bowlat ikväll och ätit ute, men det blev inte så pga vissa omständigheter. Och jag är lagom glad. Jag som hade sett fram emot det så himla mycket. Så, jag är inte alls rolig ikväll. Men så är livet ibland. HA!

Du får mig verkligen att må bra, att känna mig omtyckt. Jag trivs så bra med dig. När du är här står tiden stilla. Så stilla. Sen så känns det som tiden har sprungit iväg. Och nu när vi båda vet vart vi har varandra så tror jag att det kan springa fram lite smidigt. Det är en känsla jag får i alla fall. Dock avskyr jag lika mycket när du åker. Men, jag ska lova mig själv, att den här gången ska jag inte låta mig själv rinna fram så fort. Jag lovar... Längtar tills vi ses igen. Pretty boy.


Tänkte skriva ihop en inlägg om kompisar och människor som betyder för mig. Håll tillgodo. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0