We Shall Not Be Shaken

Jag har inte haft lust att skriva något. Vet inte om jag har det nu heller. Men jag kände ett sug, men ändå inte, av att skriva av mig lite. Som vanligt så har jag inget speciellt att berätta. Men jaa, något ska jag väl berätta.

Har varit lite effektiv idag. Va på möte på förmiddagen, gick rätt bra. Mitt liv kanske kan bli en aning bättre om jag ligger i. Vem vet ? Plockade iordning lite hemma, lagade lunch, dammsög lite snabbt innan det va dags för promenad med Emelie. Vi va på bibblan en sväng och hon skrev ut papper och jag svarade på mejl. Sen när vi kom ut så hade det börjat regna trots at det hade varit stor sol och klarblå himmel hela förmiddagen. Solen sken under regnet med. Konstigt. Upp till ica och handla lite småsaker. Sen hem och stå å prata lite som vanligt. Det som fick oss att säga hejdå va åskan, inte så trevligt att stå ute när det mullrade. Kom hem och det började mullra så in i helvete. Både åskan och blixten va precis ovanför mig. Jag va inte lite rädd. Detta höll då på ett par timmar. ILLA! Men jag plockade in kläder, plockade ur lite väskor, diskade, dammade, hämtade ut paket, dammsög igen, fast mycket mer nog och sen blev det duschen, mycket skönt. Stekte till en laxabit och sen hamnade jag framför tvn. Har en massa bra program jag ska se ikväll. Ska dessutom lägga mig tidigt för att komma upp tidigt imorgon för promenad och sen besöka bibblan. Har lite att göra. Och det ska bli skönt att få det gjort. :)

Ju mer jag träffar dig, desto oftare vill jag ha dig nära mig. Jag skulle göra nästan vad som helst för att få veta att du vill ha mig. Bara mig. Jag väntar och längtar. Du har mig. Du har hela mig.


C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0