Jag är min egen överman

Fredagen va härlig. Lite stressigt på kvällen och några mindre frustrationer, men annars va det jätteroligt. Har alltid lika roligt med Emelie. Vi och våran äckligt bra och roliga humor. Haha. Jag skulle vilja gifta mig med den.

Lördagen bestod av sömn, handlande, fixa en massa med pärmarna och sen drog jag till Filippa och genomförde mitt sjätte sexparty. Det blir nästan mer och mer roligt för varje gång. Vilket är bra. Ska snart bli "uppgraderad" till säljare istället för trainee. Skööönt. När jag kom hem sen var jag halvt utslagen. Så jag satt som en död fisk och tittade på Ice Age 2 som jag nödväntigtsvis va tvungen att stänga på. Sen somnade jag fort som sjutton efter att jag hade kollat igenom vad jag ville köpa in till min demoväska. Blev lite saker, men desto roligare kommer det att bli när jag inhandlat dom. ;)

Idag, jaa, har känslan av att jag va ute igår, känns ungefär som det. Har inte gjort så mycket. I stort sett ingenting. Vilket är enormt skönt. Har dock tänkt ganska mycket. På en massa olika saker. Men mest på alla saker som jag har tagit på mig. Sjutusen saker. Och jag har börjat sålla. Måste välja ut det som känns viktigast och mest värdefullt och utvecklande att hålla på med. Sen att jag jobbar heltid med påverkar det ganska mycket. Och att jag läser en kurs med. Jag orkar inte hålla igång allt, vara överallt och göra allt. Det funkar inte riktigt. Så, sållningen har börjat. Har tänkt lite på andra saker med. Saker som betyder. Personer som betyder. Jag vill verkligen komma någonstans med mitt liv, åtstadkomma saker.

Nu ska jag vända på tvn och invänta repriserna av veckans Idol. Det enda avsnittet som jag missat är trots allt bara fredagens. Och det går sist idag. Bara att vänta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0