Söndagsmys


Efter att ha sovit rätt skönt i drygt en timme så är jag fortfarande trött. Förklara den om du kan. Men nu har jag i alla fall diskat upp allt, skönt. Och så kokar potatisen, ska göra egen potatismos igen. Det blev så sjukt gott sist. :P Har tänt en massa ljus med, tack, så mysfaktorn är hög ikväll. :) Dock alldeles för ensamt. Men jag får väl ta det som det kommer nu. :)
Ska sätta mig och skriva om mitt personliga brev så jag ska skicka in någon jobbansökningar. Lite najs det faktiskt. Har lite småsaker att fixa. Och ska boka in en ny dejt med bibblan i veckan och hoppas på att folk kan låta bli att prata och störa mig.

Maten kallar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0