You know that I left the devil.


And I don't want the world to se me
Cause I don't think that they'd understand
When everything made to be broken
I just want you to know who I am
(Och nej, jag gillade inte när Linda sjöng den i Idol!)

Okej, då ska jag försöka sammanfatta gårdagen och den här dagen fram tills halv tre-snåret. Det har diskuterats om vad jag ska skriva. Och jag kan bara säga att det kändes bra. Det va fint, otroligt mysigt. Jag har haft jätteroligt. Och, ja, uthållighet, magmuskler och mjuka läppar. Det är väl bara ett smakprov, hoppas jag. ;) Hihi. Och eftersom jag vet att du kommer läsa det här sen. Tack, tack för en fantastiskt helg. Tack för att du kom hit. Och nu ska jag bara vänta på nästa gång. :)

Annars är jag trött och har ont i huvudet. Kanske beror på att jag inte svoit så mycket de tre senaste dygnen. Typ. Så ikväll kommer jag slockna fort som bara den. Men jag klagar inte. För jag är nöjd. Och Emelie om du är mer nyfiken än innan så kan du ju höra av dig om en promenaddejt. ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0