Blodfetter hit och blodfetter dit

Jag va på sjukan i måndags angående min kära diabetes. Pratade med doktorn, klädde av mig och klädde på mig. Pratade mat och motion och så kom vi utsökt in på mina provresultat. För jag hade varit där på morgonen och tagit prover. Jävla dåliga saker som inte kan ta ett enda stick i min arm. Det blev ett, i båda armarna, och efteråt så va känlsa som en blandning mellan att spy och att svimma. Jeej! Men dom fick sitt jäkla blod. Men tillbaka till provsvaren. Mina blodfetter va en aningens höga. Och det är väl dels beroende på att det finns på mammas sida och för att jag har skött mig lite för dåligt kanske. Men nu har jag i alla fall "fått" (fick betala hela 71 kronor för tre månader) tabletter som jag ska äta i en månad innan jag ska tillbaka och bli stucken i igen. För och se om dom har hjälpt. Jag hoppas det. Det roliga är bara att jag har fått starka tabletter, mamma har 20 mg och jag har 40 mg. Mormor hade tydligen haft dom starka och fått rätt ont i kroppen av dom. Då vet jag vad jag har att se fram emot. :/

Va i stan och åt med Emelie igår med. Och fy satan vad roligt vi har det. Shit pomfrites alltså! På fredag blir det Grand Samarkand (XD) och fest på kvällen. Det är najs. Vad skulle jag göra utan den flickan ?


Och Emelie, kommer du ihåg när vi va sådär små och hade lunar och skrev blogg där ? Du vet den biten när vi skrev ungefär såhär :

"Det är du och jag emot världen! Utan dig vore jag ingenting."


   










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0