Svar på tal!

Till Sara, som gav denna kommentar till mitt tidigare inlägg (du hittar det här).




sara om :
fast jag vill inte verka negativ.
Men det stammer inte over huvudtaget. Kan inte ens forsta hur manniskor kan eller vill pulbicera nagot sadant dumt.(Ja jag vet att det ar ett kant stycke skrivet av ytterligare nagon drommare)
Fast se till verkligheten, det stammer inte, inte nagon stans, det ar dax att vakna nu all karlek ar narcicism.


Detta stycket är inte någon drömmare, detta är taget från Bibeln. Rättare sagt ur Korinthierbrevet 13:4-8.
Och om jag vill leva efter den filosofin eller vad man nu ska kalla det så får jag göra det. Vill jag tro på det så är det min sak, vill du inte så är det upp till dig. Och tycker du inte om folk som publicerar det stycket. Skit i å läs då! Det är inte mina problem att du inte gillar det. Och nästa gång du kommenterar så kan du lämna en mejl eller en bloggadress. Modigt av dig att i alla fall skriva ditt namn, inte alla som vågar det i dessa dagar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0