Alla dessa förbaskade papper

Det enda som är tråkigt med mitt älskade extra jobb är att fixa med alla papper. Alla byta ut mappblad, att fixa med mapparna inför partyna (samma visa varje gång) och att bara hålla koll på det. Nu håller jag på att byta ut en del av alla mappblad. Och det är bara en del, alla mappblad ska bytas ut i år. Jag blir så himla trött i huvudet när jag håller på med papprena så när jag är klar måste jag sitta och kolla igenom så att allt sitter rätt. Så himla surt om något inte gör det. Men hälften gjort, hälften kvar. Och klar ska jag bli ikväll. Så det så.

Är du sugen på att boka in ett party? Kolla då in på www.himmelriket.se och skicka in ett intresseanmälan så kontaktar kontoret dig. Och självklart är du sugen. ;) Det är så himla kul. Jag rekommenderar det verkligen. :) Och det bästa är att det inte kostar någonting (finns vissa gånger det gör det, går att läsa om/höra med kontoret) och det finns inget köptvång alls. Man behöver inte köpa något alls. Men jag kan nästan garantera att man hittar något som man vill ha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0