Bilder

Åh, jag önskar att jag kunde redigera mina bilder sådär fint, lite vintageaktigt. Men det kan jag inte så ni får stå ut med mina vanliga fula bilder.


 

Jag vann en tävling strax efter jul och vann ett par örhängen med kors på. Jättefina, men dom försvann i posten då det va ett hål i kuveret när det kom fram till mig. Så hon som höll i tävlingen va så himla snäll och gjorde ett par nya åt mig. Så jag fick ett par vingar istället.


 

Den här fina ängeln fick jag av min mamma idag. Fast jag vet inte varför. Men glad blev jag i alla fall. :)


 

Den här lilla filuren fick jag i ett brunt paket idag. Jag blev jättenyfiken på vad jag hade fått. Det va mitt pris i tävlingen vi hade haft på jobbet över jul. Den som vill gissa på vad det är för något kan få göra det så kan jag berätta senare vad det är för något. ;)


Nu ska jag ta tag i toaletten, ska visst städa den. Jättekul.

Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

Haha jag vet! En penisring med vibrator! ?:P

2011-02-11 @ 22:18:29
URL: http://filleochfille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0