'Cause baby you're a firework

Imorgon ska jag ha en sån där effektiv dag. Lite egen träning, städa, fixa med en massa papper, promenad, köpa kakingrediens, baka kakor, duscha, vardagslyx (fixa naglar, raka ben, ansiktsmask) och så ska jag byta en lampa som har gått sönder med. Ska försöka tvätta lite kläder med. Lite finns det att göra i alla fall. :)

Ska lägga ut lite bilder som jag tog igår med kameran som aldrig kom in i datorn. Sen kanske det följer med lite andra bilder på jag har lovat att visa vad paketet innehöll.

Fick en kommentar om att jag hade blivit dagens blogg hos en större bloggerska. Spännande. Vann en tävling där nyss med, väntar med spänning på det paketet. :) Så jag vill hälsa alla nya läsare välkomna och att ni fortsätter besöka mig. :)


Bara håll min hand så ska allt lösa sig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0