Det stora muffinsbaket...

...är i gång. Jag har ju bara en sån liten muffinsform så jag får bara plats med 6 stycken muffins åt gången. Någon gång ska det inskaffas en stor med 12 hål i. Då kan man göra dubbelt så många muffins på samma tid. ;) Sen har jag en annan muffinssort som ska in i ugnen med. Det är full fart. Och ni får inte se några bilder förrän tidigast ikväll, men det lär bli imorgon. :) För ikväll ska jag glänsa om mina muffins blir bra. ;) Haha, man måste få göra det ibland. Jävla jantelag liksom.

I eftermiddag blir det att lyxa till det lite med ansiktsmask och en skön och härlig dusch. Sen ska jag försöka läsa lite i min bok med. Men allt detta efter andra åket i slalomen, måste ju se det när P.H. ligger fyra efter första åket. Kan ju bli riktigt spännande. Och nej, Anja är inte med idag. :P

Igår beställde jag en klocka och några berlocker från runns.se för mitt presentkort som jag vann och aldrig fick, men efter lite arga mejl till ägaren så skrev han hur jag skulle göra för att kunna utnyttja det. :) Hur bra som helst. En, förhoppningsvis, skitsnygg klocka helt gratis. :) Den såg mer rosa ut på bilden än röd dock. Så jag håller tummarna på att den är röd med. För det är en sån klocka jag vill ha. Fast denna är typ några hundralappar billigare än den som jag egentligen vill ha. Ni får se bild på den när jag fått hem de. :)


Du gör mig glad. ♥

Kommentarer
Postat av: fenix

Hej! Hur går det med muffinsbakandet? :) Jag har svarat på dina frågor här http://themuffinbaker.blogspot.com/2011/02/betty-crocker-en-liten-tavling.html?showComment=1298118232757#c1445726813031298995



Ha en bra dag! //Fenix

2011-02-19 @ 13:24:56
URL: http://themuffinbaker.blogspot.com/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-19 @ 13:48:49
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Alexander Nordström

Hejssan , fin blogg och header du har ! :D

2011-02-19 @ 15:00:50
URL: http://allenordiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0