Ibland kan rykten föra gott med sig

Jag fick ett väldigt trevligt samtal för en stund sen. Rektorn från en av grundskolorna ringde och frågade om jag ville hoppa in som vikarie på onsdag. Och självklart vill jag det. :) Jag har bara min gamla lärare att tacka, som jag dessutom ska vara vikarie för. Det roliga är bara att jag kom på nu i efterhand att det är mina gamla fotbollstjejer som går i den klassen. I alla fall en del av dom. Men det ska bli roligt att få se dom igen och att få jobba lite. Efter det ska jag ta mig till arbetsförmedlingen och prata med dom lite grann. Ta allt i samma veva. Det är enklast och lättast så.

Och snart har jag fått upp allt som ska upp. Det är en del saker jag äger må jag säga. Men det går framåt och jag hoppas att jag är så pass klar att pappa kan plocka undan de saker som inte ska upp ikväll. Sen får jag ta ett par tag med dammsugaren, det är skitigt och så är det någon som fäller hår här nere med. :P Och sist men inte minst, söka typ tusen jobb. (Eller typ sju).

Är dessutom supernöjd med min spotifylista. Du hittar den härLyssna och njut.

Kommentarer
Postat av: fröken

Åja, gamla och gamla...

2011-02-07 @ 17:23:35
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vad bra med lite vikariejobb - brukar själv få jobba i en lågstadieskola nu som då. Det ger bra lön och en bra erfarenhet =)



SV: Vad kul att du är med och tävlar! Lycka till! =)

2011-02-09 @ 10:07:48
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0