Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Jag har kommit fram till att jag måste börja läsa en del nu. Jag har en massa böcker som står i bokhyllan helt olästa. Och jag som älskar att läsa. Varför gör jag det inte? Illa. Men det ska bli bättring på det. Håller på med en helt sjukt spännande bok. Alltid vid din sida heter den och när jag väl läser så är jag helt fängslad. Bara att komma igång igen.

Ligger å laddar inför mitt muffinsbak imorgon. Ska bli spännande. Jag hoppas att allt blir ätbart först och främst och att det sen blir riktigt jäkla gott. Måste skriva ut recepten först så jag vet hur jag ska göra. :P Brukar vara en fördel har jag märkt. Haha. Dålig humor Emma!

Nu ska jag försöka sova lite så jag är något pigg när jag ska upp igen.


Du gör mig hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0