Medalj

Då blev det ytterligare en medalj för svensk del. Inte alls illa åkt av P.H. Riktigt härligt och jag satt och hade skadeglädje när det gick åt helvete för Tanja, elakt jag vet, men jag är svensk och håller på Sverige och alla svenskar. Vi vill också ha medaljer! Så det så. Vi fick bara en valör i tre olika tävlingar. Det är inte dåligt så nöjda ska vi vara.

Håller på att måla naglarna, ingår i mitt eftermiddagsly för dagen. Har en hand kvar. Sen blir det ansiktsmask och en dusch, ska fia håret med innan tänkte jag. Har ju inget annat planerat ikväll så kan väl göra mig lite fin med. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig. Vill inte vara för uppklädd och inte för nerklädd. Det är alltid detta problem. Men det löser sig alltid med. Det är konstigt det där.

Muffinsen ser för övrigt bra ut. Hoppas bara att frostingen blir bra med. Vill att den ska bli perfekt. Har ju ingen chans att göra om det. Men det ska nog bli bra det med. Jävla vardagsproblem alltså.

Nu tillbaka till tråkig klassisk längdskidstävling. Gäsp gäsp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fin blogg !

Checka in min blogg och säg gärna vad du tycker :)

2011-02-19 @ 17:01:24
URL: http://mestwredh.blogg.se/
Postat av: malinornell♥

fin blogg! :)

2011-02-19 @ 23:02:31
URL: http://malinlinnnea.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack söta för gratulationen på min födelsedag, önskar dig en strålande vacker söndag!

2011-02-20 @ 15:48:37
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0