Nya tag

Är tillbaka en liten sväng. Har fixat en design som får vara tills jag kommer på något bättre. Dock inte jag som gjort den, sånt kan inte jag. Ska i alla fall avsluta min blogg på blogspot.com i dagarna och helt övergå till min gamla kära sak.

Som ni kanske märkt så har jag tagit bort en massa inlägg och det på grund av att det inte kändes som om det va jag som skrev riktigt. Sen har jag en blogg för alla tävlingar, så jag slipper skriva in dom inläggen här. Kolla gärna in där och se i fall du hittar någon tävling som passar just dig, http://emmatavlar.blogg.se.

Nu borde jag försöka sova då jag sover konstigt om nätterna. Eller jag borde göra det eftersom jag är helt sut på dagarna och sover lite dagtid med. Imorgon ska jag försöka fixa det sista med rummet och ta mig tid och gå till arbetsförmedlingen. Måste söka jobb med. Så det är dags att sova.

Saknar M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0