Uppe med tuppen

Tidigt är det. Alldeles för tidigt för att jag ska funka normalt i alla fall. Kanske ska somna lite skapligt om man ska upp tidigt dagen efter, men vad ska man göra om man inte är trött då? I alla fall så ska jag till min gamla mellanstadieskola idag, som nu bara är  lågstadie, fritids och förskola, och vikariera i en tvåa. Det ska bli rätt spännande. Men snacka om att man måste kunna ställa om från sexan till tvåan. Det är ett helt annat tänk och hur man ska prata och försöka lära dom något. Men det ska nog gå bra, jag har fått en massa instruktioner, så det ska nog funka. Annars så blir det som det blir. Vad är det värsta som kan hända förutom att dom smittar ner mig med magsjukan? Det är rätt skönt att vara klar ett bra tag innan man ska gå, så slipper man stressa och så. Och då snooza jag ändå i typ tjugo minuter. Hihi. Busigt av mig. Nää om man skulle gära något nu...

Du är "the one and only" för mig.
Önskar jag fick pussa dig godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0