Wallander

Kvällens film. Har iofs redan sett den. Säkert redan mer än en gång. Men jag gillar dom filmerna. Så dom går att se om igen..

Imorgon är det jobb igen. Den här veckan har jag hittills bara jobb på dagis, eller förskola som det numera heter. Jag kör på dagis. Ha! Det är rätt skönt att jobba lite så man får in några kronor. Håller ju på att spara tills jag ska till M. Det lär kosta några kronor. Vilket det är värt. Men sparas ska det göras. :)

Väntar på två vinster den här veckan med. Ska ta bild på åtminstonde en när den kommer. Längtar en massa. Älskar paket. :P Ska göra en önskelista åt mamma med. Hon frågade vad jag önskade mig häromdagen. Så det är lika bra. Bara att jag inte vet vad jag önskar mig. Vad önskar jag mig? ;) Förutom sjutusen pussar och en helg med M. Inte en aning. Något ska jag väl kunna hitta på.

Nu ska jag krypa lite neråt. Måste sova så jag orkar ner barnen imorgon. :P

Kommentarer
Postat av: Tommy

Wallander kan aldrig mäta sig med Beck :)

2011-02-23 @ 15:14:38
URL: http://www.finest.se/tommystahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0