Det handlar om dig, det handlar om mig.

Jag jobbar mest. Känns som om jag jobbar jämt. Och då har jag ändå varit ledig från jag gick av i tisdags vid nio till i fredags. Jobbat helg är jätteroligt. Eller det är olika, finns ibland saker att göra, ibland inget alls. Men det går bra, jag trivs jättebra och tycker att det är roligt. :)

På onsdag ska jag åka bort ett tag. Det ska bli roligt. Och fruktansvärt skönt. Jag behöver det känner jag. Ska dessutom shoppa saker till min nya bostad. För om exakt 6 veckor så sitter jag i min och min sambos lägenhet. Spännande? Jaa, det kan jag lova er.  

Nu ska jag försöka pilla lite med bilder och se om jag kan lära mig något så ni kan få se fina bilder. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0