Låt det få va som i en film...

Nu har jag börjat jobba, känns som om sommaren nyss har börjat eftersom jag i stort sett aldrig har börjat så här sent. Men nu är det juli, snart i mitten av denna månad. Sen är juli slut och jag åker på semester till Falkenberg och Ullared. Efter det så tar vi sista taget med sommarjobb och fotboll. Den 10 september spelar tjejerna sista matchen. Just nu går tiden inte så fort, men den kommer göra det, bara jag får komma in i jobbet ordentligt så kommer det flyta på rätt bra. Sen vare sig man vill eller inte så är det snart höst.

Och på tal om ingenting, eller rubriken kanske, så är jag helt insnöad på Veronica Maggio. I alla fall några av hennes låtar från den senaste skivan. Helt sjukt bra kan jag bara säga. Tänk om man hade en sån röst.

Nu ska jag mumsa lite lunch innan jag ska iväg och jobba. Och idag är det fredagsmys på jobbet. Härligt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0