Kreativiteten vill flöda

Men kroppen och knoppen orkar inte med.

Försökte lösa det där med facebooks gilla-knapp. Men det slutade med att jag tog bort den. Om du vill gilla mig, vilket jag tycker då du kommer få härliga uppdateringar där, så kan du bara söka på emmset.blogg.se så hittar du mig eller så klickar du här. Jag är ett knapptryck bort vill säga. :P

Kan påminna er om att inte glömma bort tävlingen om ett superfint halsband! Är skapligt avis på den som vinner kan jag lova. Du som inte vet något eller bara missat det, här finns den.

Kan ju säga att det här med att vara på väg å bli sjuk nästan är värre än att vara sjuk. Det är som att ligga i en gråzon. Inte veta vad man kommer orka med imorgon eller hur man kommer må. Pisiigt. Som tur är så har jag bara ett möte, sen är jag ledig fram till onsdag. Har i och för sig min allra första träning tillsammans med mina nya fotbollstjejer imorgon. Och jag har en grav blackout känner jag. Vet inte alls vara fantasin försvann när jag skulle komma på lekar och övningar. Dom är trots allt bara 7-9 år. Så ja. Har något att tänka på imorgon.

Nu blir det CSI NY innan lite sömn och drömmar om M. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0