One heart asking, give me love, give me love

Snacka om att vara konstig när man fortfarande är trött trots att man somna strax efter 22 igår. Upp halv sju bara för att kunna slöa lite innan jobbdagen drar igång. Idag är det en lång dag dock. Slutar inte förrän fyra, men det ska jag nog klara mig med. Har inte så mycket att göra hemma ändå. Typ prata med världens bästa och bara hänga. Så det skadar inte med jobb. Det är bra för ekonomin kan jag ju säga. Så kan jag spara till min nästa resa till skåneland. :P

Nu ska jag platta mitt jobbigt ostyriga hår. Kan inte se ut så här i skallen. Men jag får skylla mig själv som hade lite fuktigt hår när jag la mig. Hoppas alla får en toppendag. Jag ska försöka. Det är ju trots allt en vårmånad. :)


Det finns inga ord som kan beskriva vad du betyder för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0