Always on my mind ♥

Sitter ensam.
Känner mig ensam.
Tankarna skenar när jag inte koncentrerar mig.

Tänker på dig.
Din andedräkt mot min nacke.
Dina läppar som lagom nuddar vid min hud.
Din hand som smeker sakta och mjuk över min mage.
Din varma kropp nära min.
Hur jag ryser när du pussar mig.
Jag trycker mig närmare dig.
Vill vara så nära dig det bara går att vara.

Tankarna skenar iväg ännu längre bort.
Tänker på hur vi delar livet.
Hur vi delar vardagen med varandra.
Hur vi får varandra att må sådär himlans bra.
Varje dag.
År efter år.

Kommer tillbaka till verkligheten och inser att det bara är dagdrömmar.
Min fantasi som skenar iväg.

Min fantasi som vill bli min verklighet.

Hur ska det kunna gå ett par minuter utan att jag tänkt på dig?
Jag vill vara din.

Jag drömmer mig bort igen.
Där är du närmare än vad du är nu.
Jag längtar dit.

Jag är din.
För evigt är inte tillräckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0