Lördagstankar

Det finns dagar då allt flyter på bra, då saknaden liksom har gått å lagt sig för att vila.
Det finns dagar då allt går åt skogen, då livet inte alls är som man vill. Saknaden hänger över en och man vill inget annat än att krypa in i famnen på den man är så sjukt kär i.

Så där ser mina dagar ut ungefär. Oftast så flyter allt på, men emellanåt så kommer den där stora saknaden. Då man bara vill lägga sig för att gråta tills man får se den man tycker om. Jag längtar, hela tiden, efter min kärlek. Min Marcus. Han är det finaste jag har och jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade honom. Jag älskar alla planer som vi har, tänker på tillsammans och skulle vilja göra.

Mitt liv är färdigt på ett sätt, jag behöver inte leta längre. En nyfiken herre skrev en fråga om mitt intresse för fotboll och för att jag va fotbollstränare. Det är lite mer än 7 månader sen. Efter 1,5 vecka träffades vi för första gången och sen rann det på. Ibland blev det två, tre eller tom fyra veckor emellan. Men vi har alltid pratats vid på något sätt varje dag. Efter några tuffa perioder under tidens gång så har allt blivit bra igen. Följer man sitt hjärta så blir allt bra. Jag har numera världens underbaraste pojkvän och särbo. Jag längtar efter honom 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan när jag inte är hos honom. Men snart är jag där igen. Och jag kan säga att jag längtar något så enormt tills i höst.

Marcus - Min kärlek till dig växer sig starkare dag för dag. Du är ljuset i mitt liv. Jag är så otroligt kär i dig. Det finns inga ord hur stor kärleken är eller kan bli. ♥



Röriga inlägg speglar väl insidan av den som skriver dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0