Effektivitet

Kan säga så här, snart är lägenheten klar. Det är inte mycket som står kvar framme nu. Ska bli så skönt att bli av med det sista. Och sen är det bara att sätta upp lite på väggarna så är det klart sen. Fast, det kan nog aldrig bli klart. :P Och nästa helg ska det bli en shoppingrunda in till stan. Livet är fint. ;)

Och nu är det bestämt när inflyttningsfesten ska vara. Den va tydligen efterlängtad. Jag undrar om sambons vänner är mest intresserade av att se lägenheten eller av att träffa mig. :P Så hoppas jag mina fina vänner kommer med. :)

Ska försöka göra klart det sista idag och sen ta lite kort på lägenheten så kan de nyfikna få ta sig en titt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0