Slappardag

Idag har jag bara tagit det lungt, tittat på friidrott och inte gjort något jobbigt alls. Inte för att jag gjorde speciellt mycket betungande saker igår efter tjejernas match. :P Idag har jag i vilket fall som helst planerat veckan som kommer, tiden knallar på och på lördag smäller det. :)

Har för övrigt ått tillbaka suget för att rida igen, så jag satt å kolla på blocket efter någon som behövde en medryttare i närheten av mig, men det fanns det inte. Vilket är synd, för nu är jag verkligen sugen på det, speciellt eftersom jag inte har något jobb än så länge. Men jag ska leta vidare, någon måste ju behöva lite hjälp. Jag behöver i alla fall den träningen, för det känns som evigheter sen jag satt på en häst sist. Det va nog när jag red Kennie när jag bodde i Växjö.


Jag & Kenwood

Hittade visst en fin och stor spegel på blocket med. Dock va den i trä och jag skulle vilja ha en stor vit. Men jag ska se vad min sambo säger om den och om jag ska ta det som ett projekt att måla om den om den hamnar hos oss. Vad jag vet så finns det inte alls mycket speglar i lägenheten. Inte för att jag gillar att titta på mig själv, men det är faktiskt bra att ha en så man kan granska sig liiite. :P

Nu skulle jag packa, om jag hade något mer att packa. Dock har jag packat ner allt som jag borde ha med. Det sista som är framme åker ner på fredag eller på lördag morgon. Om jag ser fram emot att flytta? Jaa! Om jag började packa för typ två månader sen? Jaa! Om magen pirrar? Jaa!
Så nu, eftersom jag inte har något att packa så ska jag kanske rensa datorn eller nåt. Känner mig uttråkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0