Slarvig hantering

I söndags så beställde jag hem lite nagellack från IsaDora, dubbelt så stora förpackningar (12 ml) för en tjuga. Jag tycker om sidan, lyko.se, jättemycket. Dom är riktigt snabba med leveranserna och oftast inte allt för dyra. Och jag brukar välja posten för att det går snabbast med dom och det kostar bara tio kronor mer än å välja Schenker.
Men den här gången så har posten klantat till det. Mitt paket stank nagellack när jag hämtade ut det och när jag och lillfisen öppnade det så hade en flaska gått sönder. Tänk er 12 ml nagellack i ett paket med sex andra nagellacksflaskor. Alla flaskor hade samma färg som det nagellacket som gick sönder. Och nu har jag varit himlans duktig och rengjort alla, det tog sin lilla tid.
Så nu vet jag inte om jag kommer välja posten nästa gång, vill ju faktiskt att mina saker ska vara hela när dom kommer fram.

Nu ska jag börja fixa lite. Och hoppas på att de där förbannande hantverkarna kan sluta använda slaggborren...

Kommentarer
Postat av: joonii & alexz

hej :)

vilken fin blogg, bloggat länge? / jonii :)

2011-09-14 @ 15:48:23
URL: http://ourliiife.webblogg.se/
Postat av: Sophia

Ja det är bäst att ge produkterna lite tid :) Jag provade mina korresprodukter idag och det första intrycket var väldigt gott, hoppas att det ska hålla i sig :)

2011-09-14 @ 21:34:06
URL: http://skyandsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0